1 Odkręcasz 3 śruby torx, są przy czarnej obramówce zegarów, wyczujesz je palcem ( górna część) .

2. Odkręcasz mały schowek po lewej stronie zegarów, tam gdzie w RXE jest sterowanie gadaczką

3. Zdejmujesz ten plastik otaczający zegary, ostrożnie żeby nie porysować plastiku na kolumnie kierownicy

4. Okręcasz 2 śruby trzymające zegary

5. Jeśli masz PH II to już po kłopocie . Wyjmujesz 2 wtyczki z zegarów i wyciągasz je na kolana .
    Jeśli masz PH I To tu zaczynają się schody,
bo masz linkę prędkościomierza przyczepioną od tyłu do zegarów Niektórzy wyjmują lekko zegary, az poczują opór, następnie wkładają  rękę za zegary i odciągają duży biały plastik trzymający linkę w stronę silnika , linka lekko schodzi. Ja to robię inaczej, chyba łatwiej: Wkładam rękę od dołu, z pod kierownicy, sięgam linkę, wyczujesz ją, jest przy samych zegarach na środku, okrągły długi plastik, odciągasz go w stronę silnika. Zakładanie to już w ciemno będziesz musiał zrobić, obejrzyj dokładnie tył zegarów żebyś potem palcem mógł namierzyć otwory i po kilku próbach na pewno założysz linkę z powrotem.