1 Odkręcasz 3 śruby torx, są przy czarnej obramówce zegarów, wyczujesz je palcem ( górna część) .
2. Odkręcasz mały schowek po lewej stronie zegarów, tam gdzie w RXE jest sterowanie gadaczką
3. Zdejmujesz ten plastik otaczający zegary, ostrożnie żeby nie porysować plastiku na kolumnie kierownicy
4. Okręcasz 2 śruby trzymające zegary
5. Jeśli masz PH II to już
po kłopocie . Wyjmujesz 2 wtyczki z zegarów i wyciągasz je na kolana .
Jeśli masz PH I To tu zaczynają się schody,
bo masz linkę prędkościomierza przyczepioną od
tyłu do zegarów Niektórzy wyjmują lekko zegary, az poczują opór, następnie
wkładają rękę za zegary i odciągają duży biały plastik trzymający linkę w
stronę silnika , linka lekko schodzi. Ja to robię inaczej, chyba łatwiej:
Wkładam rękę od dołu, z pod kierownicy, sięgam linkę, wyczujesz ją, jest przy
samych zegarach na środku, okrągły długi plastik, odciągasz go w stronę silnika.
Zakładanie to już w ciemno będziesz musiał zrobić, obejrzyj dokładnie tył
zegarów żebyś potem palcem mógł namierzyć otwory i po kilku próbach na pewno
założysz linkę z powrotem.